سلام، موارد زیادی وجود دارد که نیاز است برای تیم پشتیبانی تیکت ارسال کنید.
برای آشنایی با نحوه ارسال تیکت این مقاله را دنبال کنید
برای ارسال تیکت نیاز به دانش خاصی نیست و حتی نیاز به استفاده از کامپیوتر نیز نمی باشد و با توجه به اینکه پنل باوان وب به ساده ترین شکل ممکن طراحی شده است، حتی با استفاده از تلفن همراه خود می توانید به راحتی تیکت ارسال کنید
برای ارسال تیکت صرفا نیاز است از بالای سایت (همانند تصویر زیر) روی گزینه “ارسال تیکت” کلیک کنید.
در صفحه جدید با تصویر زیر روبرو خواهید شد. در این مرحله نیاز است دپارتمان خود را انتخاب کنید.
به عنوان مثال دپارتمان “پشتیبانی” را انتخاب کنید.
در این مرحله با صفحه زیر روبرو خواهید شد که نیاز است ابتدا فرم درخواست خود را پر نموده و در بخش “پیام” درخواست خود را شرح دهید و در انتهای صفحه کد امنیتی را وارد و سپس روی گزینه “ارسال” کلیک نمایید تا تیکت شما برای تیم پشتیبانی ارسال شود.
توجه داشته باشید: چنانچه نیاز به ارسال فایل txt یا فایل تصویری دارید از گزینه “browse” برای اضافه کردن آن به تیکت خود استفاده نمایید.
همچنین در نظر داشته باشید چنانچه از وارد ناحیه کاربری شده باشد، بخش نام و آدرس ایمیل بصورت پیشفرض پر شده است و نیازی به وارد نمودن کد امنیتی نیز نمی باشد.
پس از ارسال تیکت با پیامی همانند پیام زیر روبرو خواهید شد.
اکنون می توانید از بخش “پشتیبانی” زیر منوی “تیکت ها” یا کلیک روی گزینه “ادامه” وارد صفحه درخواست تان شوید.
چنانچه از بخش “پشتیبانی” زیر منوی “تیکت ها” اقدام نمایید با تصویر زیر روبرو خواهید شد که لیست تیکت های شما می باشد.
با کلیک روی عنوان تیکت می توانید وارد آن شوید و پاسخ همکاران را مشاهده نمایید.
همچنین می توانید از منوی سمت راست بخش “نمایش” بصورت فیلتر شده تیکت های خود را مشاهده نمایید.
پس از اینکه همکاران تیکت شما را پاسخ دهند، وضعیت تیکت به حالت “پاسخ داده شد” تغییر خواهد شد.
پس از ورود به تیکت می توانید پاسخ همکاران را همانند تصویر زیر مشاهده نمایید.
توجه نمایید، در صورتی که نیاز به پیگیری دیگری نبود و مشکل تان رفع شد می توانید روی گزینه “بستن درخواست” کلیک نمایید. در غیر این صورت می توانید با کلیک روی گزینه “پاسخ” یک پاسخ جدید برای هکماران ارسال نمایید.
در نظر داشته باشید با انتخاب گزینه “بستن درخواست” تیکت شما از به حالت بسته شده تغییر می یابد و همکاران پشتیبانی دیگر آن را پیگیری نخواهند نمود.
در صورت وجود هرگونه سوال دیگر حتما از طریق چت آنلاین با ما در ارتباط باشید.
موفق باشید.
هاب وبلاگی است که هدف آن آموزش افراد هزاره در زمینه امور مالی شخصی است.
هاب وبلاگی است که هدف آن آموزش افراد هزاره در زمینه امور مالی شخصی است.
هاب وبلاگی است که هدف آن آموزش افراد هزاره در زمینه امور مالی شخصی است.
افزودن {{itemName}} به سبد خرید
افزودن {{itemName}} به سبد خرید